مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 16:202021-10-06سياسي

اقدامات رسانه ها در ایام کرونا و پساکرونا به صورت آرشیو جمع آوری شود


نماینده گیلان در مجلس خبرگان، بر اینکه باید تمامی اقدامات رسانه ها در ایام کرونا و پساکرونا به صورت یک آرشیو جمع آوری شود، بیان کرد: باید رسانه ها و فضای مجازی سندی را برای خود تعریف کرده و تمام اقدامات دوران کرونا بر مبنای فرصت ها، - ایسنا/گیلان نماینده گیلان در مجلس خبرگان، بر اینکه باید تمامی اقدامات رسانه ها در ایام کرونا و پساکرونا به صورت یک آرشیو جمع آوری شود، بیان کرد: باید رسانه ها و فضای مجازی سندی را برای خود تعریف کرده و تمام اقدامات دوران کرونا بر مبنای فرصت ها، سیاست ها و پیشرفت ها به آرشیو در بیاید.

آیت الله رضا رمضانی در دیدار با اعضای بسیج رسانه استان گیلان که در سالن اجتماعات دفتر مراجعات مردمی ایشان برگزار شد، با تسلیت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت علی بن موسی الرضا اظهار کرد: برای تقویت جامعه به لحاظ فرهنگی باید به حوزه اخلاق توجه و از سیره زندگی پیامبران و ائمه اطهار به خوبی بهره مند شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حل مشکلات موجود در میان اقشار مختلف جامعه گفت: در دولت جدید باید به مشکلات موجود در هر سازمانی رسیدگی و حل شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بیمه خبرنگاران را جزو حداقل ترین حقوق خبرنگاران دانست و بیان کرد: بیمه خبرنگاران از حداقل ترین حقوق خبرنگاران است که باید به آن توجه شود لذا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات رسانه ها در ایام کرونا و پساکرونا به صورت آرشیو جمع آوری شود

اقدامات رسانه ها در ایام کرونا و پساکرونا به صورت آرشیو جمع آوری شود